הרב מאזוז פגש את ראשי ‘למען ילמדו’, התרשם, והמליץ בשיעורו השבועי

 

הגאון הרב מאיר מאזוז שליט”א, רבה של עדת טוניס ומחשובי הרבנים הספרדיים קיבל במעונו בחביבות ובמאור פנים את ראשי ‘למען ילמדו’ ושמע מהם על פועלם להנחלת לימוד ההלכה בציבור.

בביקור נטלו חלק הרב ישראל מעל – יו”ר ‘למען ילמדו’, הרב שלום אטאל – משלוחי הרבי לנתניה שמכהן כמנהל הפעילות הלימודית בשפה הצרפתית. הרבנים הציגו בפני הרב את הספר החדש ומאיר העיניים שהוציאו לטובת הלומדים על הלכות בשר בחלב, תערובות ומליחה, שאליו צורפו גם פסקי אדמו”ר הזקן. הרב התרשם מאוד מפעילות ‘למען ילמדו’ להנחלת לימוד ההלכות הנצרכות בציבור הרחב במסלולים השונים ואמר כי ימליץ לשומעי לקחו בשיעורו השבועי המפורסם להצטרף למסלולים אלו.

ואכן במוצאי השבת האחרונה דיבר על כך הרב. “יש עוד דבר חדש – עושים היום שולחן ערוך עם טורי זהב ושפתי כהן, עם הרבה מעלות. דברי הרמ”א שורה לבד, דברי מרן כל סעיף בשורה לבד. דברי הטורי זהב ושפתי כהן בלי ראשי תיבות. הכל מבואר, הכל מפורסם. ובכל זאת, אדם לא יסמוך על ההבנה שלו. אדם עם הארץ. יקרא בזה לא יבין כלום. עם כל ההסברים. לכן צריך שבתחילה יהיה אדם אחר שילמוד איתו. למה מה המטרה כאן? המטרה שכל אחד יפסוק דברים פשוטים מתוך הספר”

.

ליעוץ אישי, השאר פרטים